Jak probíhá asistenční zásah

  • Vydáno: 20.09.2015

A jak probíhá asistenční zásah?

  Stačí kdykoliv zavolat na naší asistenční linku 722 202 202 a připravit si pro nás několik základních údajů. To je zejména:
  • popis závady
  • přesné místo poruchy
  • RZ automobilu
  • typ a stáří vozidla
  • telefon na vás
  • finance v hotovosti za zásah popřípadě název pojišťovny a číslo pojištěnce (ceník dopravy a prací najdete zde)
Na místo se podle provozu dostaneme do 40 minut od zavolání. Mezi nejčastější poruchy patří píchlé kolo, špatné startovací cívky, vybité baterie nebo poruchy způsobené drobnější autonehodou, kdy je potřeba například demontovat zmačkaný podběh, aby vozidlo mohlo bez potíží přejet na odstavné parkoviště. U větších nehod nebo neopravitelných závad zajišťujeme odtah odtahovou službou do autoservisu dle vašeho přání. Cenu odtahové služby se dozvíte vždy před samotným odtahem vozidla (v případě, že je odtah hrazen pojišťovnou se dozvíte také od našeho pracovníka předem). Doporučujeme si uložit číslo na naší asistenční služby do mobilního telefonu.